Általános szerződési feltételek A jelen ÁSZF tartalmazza a hasznaltvas.com (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
 

A Webáruház címe: http://kosher-shop.hu
 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

 

Cégnév / Név: "Chris Candles Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság" 
Cím: 1075 Budapest, Síp utca 22. földszint 1.
Telefon: +36 (20) 252 2758
E-mail: info@bestkonzol.hu
Áruház neve: Kosher-Shop
Adószám: 13338518242

Az általános szerződési feltételek elfogadása

 

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
 

 

A megrendelés lépései:

1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit,
 

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
3. Utánvételes fizetés

Szállítási költség:

Magyarország területén belül:
1. Előre utalás: 990 Ft
2. Utánvéttel: 1190 Ft

Kiszállítás, személyes átvétel

· Fontos! A rendelés beérkezése után munkatársunk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot az adatok egyeztetése céljából.

· Amennyiben a rendelés leadásakor banki átutalást választ, munkatársunk e-mailben vagy sms-ben küldi el önnek az utaláshoz szükséges adatokat. Fontos! Banki átutalás esetén az összeg bankszámlánkra történő beérkezése után indítjuk útjára a csomagot!

· A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet célszerű beírni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1-2 munkanap) napközben, 8.00-17.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt.
· Amennyiben a rendelt termék valamelyike nincs raktáron, akkor munkatársunk telefonon értesíti Önt, hogy melyik termékre kell várni és mikor várható a szállítás.

· Fontos egy olyan telefonszámot is megadni, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

· Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás. 

· Amennyiben valamilyen okból a megrendelő, illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. Fontos! A futárszolgálat az eredeti kiszállításon túl csak kétszer kísérli meg az újbóli kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak.

· A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja el Önnek.

· Amennyiben Magyarország területén kívül szeretne rendelni üzletünkből, kérjük, e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot! E-mail címünk: bestkonzol@gmail.com

· Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (például ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mailünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk, vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

 

Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
 

Elállási nyilatkozatminta

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.
 

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.
 

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.